terça-feira, 15 de novembro de 2011

0

TWILIGHT música: I Will be - Avril Lavigne

I Will BeAvril Lavigne
There's nothing I could say to youNothing I could ever do to make you seeWhat you mean to meAll the pain the tears I criedStill you never said goodbyeAnd now I know, how far you'd go
I know I let you downBut it's not like that nowThis time I'll never let you go
I will be all that you wantAnd get myself together'Cause you keep me from fallin' apartAll my lifeI'll be with you foreverTo get you through the dayAnd make everything okay
I thought that I had everythingI didn't know what life could bringBut now I see, honestlyYou're the one thing I've got rightThe only one I let insideNow I can breathe 'cause you're here with me
And if I let you downI'd turn it all around'Cause I would never let you go
I will be all that you wantAnd get myself together'Cause you keep me from fallin' apartAll my lifeI'll be with you foreverTo get you through the dayAnd make everything okay
'Cause without youI can't sleepI'm not gonna ever ever let you leaveYou're all I gotYou're all I wantYeah, yeahAnd without youI don't know what I'd doI could never ever live a day without you hereWith me, do you see? You're all I need...
And I will be all that you wantAnd get myself together'Cause you keep me from fallin' apart All my lifeI'll be with you foreverTo get you through the dayAnd make everything okay 




Eu Vou SerAvril Lavigne

Não há nada que eu possa dizer para vocêNada que eu poderia fazer para te fazer enxergarO que você significa para mimToda a dor, as lágrimas que eu choreiAinda assim você nunca disse adeus e agora eu seiO quão distante você está
Eu sei que eu te decepcioneiMas não é mais assim agoraDesta vez eu não deixarei você ir embora
E eu vou ser tudo o que você quiserE me recomporPois você faz com que eu não caia aos pedaçosPor toda a minha vidaEstarei com você para semprePara fazer com que você siga com o diaE fazer tudo estar bem
Eu pensei que tinha tudoEu não sabia o que a vida poderia trazerMas agora eu vejo, sinceramenteVocê é única coisa que eu acerteiO único que eu guardo dentro de mimAgora eu posso respirar, porque você está aqui comigo
E se eu te decepcioneiEu vou mudar issoPorque eu nunca deixarei você ir embora
E eu vou ser tudo o que você quiserE me recomporPois você faz com que eu não caia aos pedaçosPor toda a minha vidaEstarei com você para semprePara fazer com que você siga com o diaE fazer tudo estar bem
Porque sem vocêEu não posso dormirEu nunca, nunca deixarei você partirVocê é tudo o que eu tenho,Você é tudo o que eu queroYeahE sem você,Eu não sei o que façoEu não posso, nunca viver um dia sem você Aqui comigo, você percebe?Você é tudo o que eu preciso
E eu vou ser tudo o que você quiserE me recomporPois você faz com que eu não caia aos pedaçosPor toda a minha vida (minha vida)Estarei com você para semprePara fazer com que você siga com o diaE fazer tudo estar bem!

site Vagalume
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário: