quinta-feira, 24 de novembro de 2011

0

P.S.EU TE AMO(música: Same Mistake-James Blunt)

Same MistakeJames Blunt
So while I'm turning in my sheets And once again, I cannot sleep Walk out the door and up the street Look at the stars beneath my feet Remember rights that I did wrong So here I go 
Hello, hello 
There is no place I cannot go My mind is muddy but My heart is heavy, does it show I lose the track that loses me So here I go 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
And so I sent some men to fight, And one came back at dead of night, said "Have you seen my enemy?" said "he looked just like me" So I set out to cut myself And here I go 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
I'm not calling for a second chance, I'm screaming at the top of my voice, Give me reason, but don't give me choice, Cause I'll just make the same mistake again, 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
And maybe someday we will meet And maybe talk and not just speak Don't buy the promises 'cause There are no promises I keep, and my reflection troubles me so here I go 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
I'm not calling for a second chance, I'm screaming at the top of my voice, Give me reason, but don't give me choice, Cause I'll just make the same mistake (REPEAT) again 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
So while I'm turning in my sheets 
And once again, I cannot sleep 
Walk out the door and up the street 
Look at the stars 
Look at the stars, falling down, 
And I wonder where, did I go wrong. 




Same Mistake (tradução)James Blunt

O mesmo erro 
Enquanto me reviro em meus lençóisE mais uma vez não consigo dormir Saio porta fora e subo a ruaOlhar as estrelas sob os meus pés Recordar os justos que eu tratei injustamente Então aqui vou eu 

Olá, olá 
Não há nenhum lugar aonde não possa ir Minha mente está turva mas Meu coração é pesado, não se nota?Eu perco a trilha que me perde Então aqui vou eu 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
E assim eu mandei alguns homens à luta, E um voltando morto a noitedisse "você viu meu inimigo?" disse "ele se parecia comigo" Assim eu parti para me cortar E aqui vou eu 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
Não estou pedindo uma segunda chance, Eu estou gritando no topo da minha vozMe dê razão, mas não me dê escolha, Porque eu cometerei o mesmo erro outra vez, 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
E talvez um dia nós nos encontremos e iremos conversar e não apenas falar Não acredite nas promessas Porque eu não as cumpro e minha reflexão me incomoda e aqui vou eu 
oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
Não estou pedindo uma segunda chance, Eu estou gritando no topo da minha voz Me dê razão, mas não me dê escolha, Porque eu cometerei o mesmo erro outra vez, 

oo oooooo ooo ooo oo oooo... 
Enquanto me reviro em meus lençóisE mais uma vez não consigo dormir Saio porta fora e subo a ruaOlho as estrelas...Olho as estrelas, caindoEu desejo saber, Onde foi que eu errei !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário: