quinta-feira, 24 de novembro de 2011

0

PS EU TE AMO-música How can I tell -

How Can I Tell YouCat Stevens
How can I tell you that I love you... I love youBut I can't think of right words to sayAnd I long to tell you that I'm always thinking of youI'm always thinking of youBut my words just blow awayJust blow away
It always ends up to one thing honeyAnd I can't think of right words to say
Wherever I'm girl, I'm always walking with youI'm always walking with youBut I look and you're not thereWhomever I'm with, I'm always always talking to youI'm always talking to youAnd I'm sad that you can't hearSad that you can't hear
It always ends up to one thing honeyWhen I look and you're not there
I need to know youNeed to feel my arms around you, feel my arms around youLike sea around the shoreEach night and day I prayAnd hope that I might find youAnd hope that I might find youBecause hearts can do no moreCan do...
It always ends up to one thing honeyStill I kneel upon the floor
How can I tell you that I love you... I love youBut I can't think of right words to sayI long to tell you that I'm always thinking of youI'm always thinking of you
It always ends up to one thing honeyAnd I can't think of right words to say 




Como eu posso te dizer?Cat Stevens

Como eu posso te dizer que eu te amo? Eu te amoMas eu não consigo pensar nas palavras certas pra dizerE eu quero te dizer que eu estou sempre pensando em vocêEstou sempre pensando em vocêMas as minhas palavras apenas sopram pra longeApenas sopram pra longe
Sempre acaba em uma coisa, queridaE eu não consigo pensar nas palavras certas pra dizer
Onde quer que eu esteja garota, estou sempre andando com vocêEstou sempre andando com vocêMas eu olho e você não está láCom quem quer que eu esteja, estou sempre falando com vocêEstou sempre falando com vocêE fico triste que você não possa ouvirTriste que você não possa ouvir
Isso sempre acaba em uma coisa, queridaQuando eu olho e você não está lá
Eu preciso te conhecerPreciso sentir meus braços a sua volta, meus braços a sua voltaComo o mar em volta da praiaToda noite eu rezoE espero que eu possa te encontrarE espero que eu possa te encontrarPor que o coração não pode fazer maisFazer mais...
Isso sempre acaba em uma coisa, queridaEu ainda estou de joelhos no chão
Como eu posso te dizer que eu te amo? Eu te amoMas eu não consigo pensar nas palavras certas pra dizerE eu quero te dizer que eu estou sempre pensando em vocêEstou sempre pensando em você
Isso sempre acaba em uma coisa, queridaE eu não consigo pensar nas palavras certas pra dizer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário: