segunda-feira, 7 de novembro de 2011

0

PEARL HARBOR -música: Because of you-Kelly Carkson

Because Of YouKelly Clarkson
I will not makeThe same mistakes that you didI will not let myselfCause my heart so much misery
I will not breakThe way you did, you fell so hardI've learned the hard wayTo never let it get that far
Because of youI never stray too far from the sidewalkBecause of youI learned to play on the safe side so I don't get hurtBecause of youI find it hard to trust not only me, but everyone around meBecause of you I am afraid
I lose my wayAnd it's not too long before you point it outI cannot cryBecause I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fakeA smile, a laugh, every day of my lifeMy heart can't possibly breakWhen it wasn't even whole to start with
Because of youI never stray too far from the sidewalkBecause of youI learned to play on the safe side so I don't get hurtBecause of youI find it hard to trust not only me, but everyone around meBecause of you I am afraid
I watched you dieI heard you cry every night in your sleepI was so youngYou should have known better than to lean on meYou never thought of anyone elseYou just saw your painAnd now I cry in the middle of the nightFor the same damn thing
Because of youI never stray too far from the sidewalkBecause of youI learned to play on the safe side so I don't get hurtBecause of you I try my hardest just to forget everythingBecause of youI don't know how to let anyone else inBecause of youI'm ashamed of my life because it's emptyBecause of you I am afraid
Because of you (2x)

Fonte: Site Oficial 




Por sua causaKelly Clarkson

Eu não cometereiOs mesmos erros que vocêEu mesma não me deixareiCausar tanto sofrimento ao meu coração
Eu não vou me permitirO jeito que você fez, você se machucou profundamenteEu aprendi da maneira difícil,a nunca me deixar chegar até esse ponto
Por sua causaEu nunca ando muito longe da calçadaPor causa de vocêEu aprendi a jogar do lado seguro assim eu não me machucoPor sua causaEu acho difícil confiar não só em mim, mas em todos a minha voltaPor causa de você eu tenho medo
Eu perco meu caminhoE não leva muito até você mencionar issoEu não posso chorarPorque eu sei que isso é fraqueza nos seus olhos
Eu sou forçada a fingirum sorriso, uma risada todos os dias da minha vidaMeu coração não pode quebrarQuando não estava inteiro para começar
Por sua causaEu nunca ando muito longe da calçadaPor causa de vocêEu aprendi a jogar do lado seguro assim eu não me machucoPor sua causaEu acho difícil confiar não só em mim, mas em todos à minha voltaPor causa de você eu tenho medo
Eu assisti você morrerEu ouvi você chorar toda noite no seu sonoEu era tão jovemVocê deveria saber mais do que apenas contar comigoVocê nunca pensou nos outrosVocê só viu sua dorE agora eu choro no meio da noitePelo mesmo maldito motivo
Por sua causaEu nunca ando muito longe da calçadaPor causa de vocêEu aprendi a jogar do lado seguro, assim eu não me machucoPor sua causaEu dou o meu melhor, apenas para esquecer tudoPor causa de vocêEu não sei como deixar alguém se aproximar de mimPor sua causaEu estou envergonhada da minha vida, porque ela está vaziaPor sua causa eu tenho medo
Por sua causa [2x]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário: