quarta-feira, 9 de novembro de 2011

0

AVATAR música: Sorry - Jonas Brothers

SorryJonas Brothers
Broken hearts and last goodbyesRestless nights but lullabiesHelps make this pain go awayI realize I let you downTold you that I'd be aroundBuilding up the strength just to say
I'm sorryFor breaking all the promises that I wasn't around tokeep.It's on meThis time is the last time that I will ever beg you tostay.But you are already on your way.
Filled with sorrow, filled with painKnowing that I am to blameFor leaving your heart out in the rainAnd I know your gonna walk awayAnd leave me with the price to payBut before you go I wanted to say
Yeah!
That I'm sorryFor breaking all the promises that I wasn't around tokeepIt's on meThis time is the last time that I will ever beg you tostay.But you're already on your way.
Can't make it alive on my ownBut if you have to go, then please girlJust leave me alone.Cause I don't want to see you and me going ourseparate ways.I'm begging you to stayIf it isn't too late
I'm sorryFor breaking all the promises that I wasn't around tokeep.It's on meThis time is the last time that I will ever beg you tostay.But you're already on your way.
But you're already on your way... 








DesculpaJonas Brothers

Corações partidos e último adeusNoites sem descanso mas, canções de ninarAjudam fazer essa dor ir emboraPercebi que te dexei pra baixoTe disse que estaria por pertoTentando ter forças só pra dizer
Me desculpePor quebrar as promessas em que eu não estava porperto pra cumprirEstá em mimEsta é a última vez que eu te imploro pra ficarMas, você já está seguindo o seu caminho

Cheio de culpa, cheio de dorSabendo que eu devo ser culpadoPor deixar seu coração na chuvaE eu sei você vai emboraE vai me deixar com o preço a pagarMas antes de você ir eu queria dizer
Yeah!
Que me desculpePor quebrar as promessas em que eu não estava porperto pra cumprirEstá em mimEsta é a última vez que eu te imploropra ficarMas, você já está seguindo o seu caminho
Não vou conseguir viver sozinhoMas se você tem que ir, então por favor meninaSó me deixe sozinhoPois eu não quero ver eu e você seguindo por caminhosdiferentesEstou implorando que você fiqueSe não for tarde demais
me desculpePor quebrar as promessas em que eu não estava porperto pra cumprirEstá em mimEsta é a última vez que eu te imploropra ficarMas, você já está seguindo o seu caminho
Mas, você já está seguindo o seu caminho...
site Vagalume

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nenhum comentário: